søndag 1. januar 2012

Der var Jula snart over

Tenk, der har vi tatt farvel med det Gamle året, og er nesten et døgn inni det Nye. 
Tiden som har gått har satt sine spor, og de tar vi med oss.
Det er så utrulig godt å tenke på, er at mange av disse sporene er blitt skapt sammen med mennesker som en har kjær. Mennesker som skal være med på turen, slik at en kan lage flere spor sammen, men også mennesker som dessverre ikke lengre er sammen med oss, men som har satt varige spor i hjertene våre.


Det er litt vemodig at Jula er på hell. Jeg har i år kjent mer på Gleden over å kunne være sammen, spise god mat, og feire. Men om få dager blir julepynten pakket bort, og lysene i vinduene slått av. Derfor har jeg lyst til å vise dere litt mer av Jula slik som vi har hatt det i år.


På kjøkkenet er det enda masse i skuffer og skap av gode ting. Å vi kommer nok til å kose oss med julekaker enda noen dager/uker...






Dette kinesiske serviset fikk jeg av min mamma rett før jul, og siden det er rødt, tenkte jeg det fikk stå fremme for å pynte opp hyllen min.


Denne Engelen har fått stå i yttergangen for å ønske gjester velkommen










Nyttårsaften ble det dekket opp med litt andre farger enn hvitt og rødt, og jeg har en personlig favoritt med å blande grått, hvitt, sølv og lilla.


I morgen må jeg ta ned julestjernen, og jeg tenker jeg må starte jakten på et fint vindus lys. Det blir bestandig så mørkt etter at julebelysninga er tatt ned, å i år har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det.



Da håper jeg det nye året vil bringe deg mye Glede!


Ha en fin 1. kveld i det nye året; 2012!  


Klem fra Linda  :0)





3 kommentarer:

  1. Flott du hadde pynta og fine bilda . godt nyttår t dæ. Klem vi blogges

    SvarSlett
  2. Du har det så koselig!! :-) Godt å høre at du endelig klare å glede dæ over jula! :-)
    Æ ska å finne mæ et vinduslys. Rydda vekk jula i dag, og det bei så mørkt og stusselig i stua....
    Godt nyttår, førresten. Håpe 2012 bi et år korr vi klare å treffes oftar. <3
    Klæm

    SvarSlett
  3. Takk ska dåkk ha! :)Å godt nytt år te dåkk og!
    Det bi no litt vel stusseli no når Jula pakkes bort, men ska prøve å pynte litt uansett, å finne meg nye lys.
    Men det som e så deili å tenke på e at sola snart kjæm, å då bi aillt så mykje bedre. ;)
    Håpe 2012 bi å bringe masse glede førr oss aille, å at vi sees snart.
    Klæmma :0)

    SvarSlett