fredag 27. januar 2012

FARGERIKT

Nordlyset som viser seg kveld etter kveld her oppe i nord er helt fantastisk! Å en kveld klarte jeg å komme meg ut på altanen for å prøve å fange noe av det fargespillet. Var på tur i seng da jeg plutselig oppdaget at noe spennende foregikk på himmelen. Løp inn å henta kameraet. For som vi alle vet kan nordlyset forsvinne før vi rekker å trekke pusten.



Dessverre kom jeg meg ikke ut den kvelden nordlyset var på det mest spektakulære, men er egentlig godt fornøyd med å ha klart å fange litt av det spennende som har skjedd den siste tiden.






Så er det bare å nyte tiden fremover med alle de flotte tingene som skjer med lyset. Tenk, idag var første dagen guttene og jeg kunne se veien ganske greit når vi sparka til bussen.. Så det går definitivt mot lysere tider :0)

Med disse bildene ønsker jeg dere en fantastisk helg!












3 kommentarer:

  1. Nydelige bilda. Der kom proffen fram. Flinka. klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :0)
      Du e no snill.
      Klæm tebake ;o)

      Slett
  2. Nydelige bilda. Du e så flink!!
    Æ trur æ må ta mæ et fotokurs hos dæ, førr æ klarte ikkje å fange nåkka på film.... :-p

    SvarSlett