søndag 25. desember 2011

En riktig God Jul!



Der har julefreden senket seg, og vi storkoser oss med god mat, å masse kos.
Jula bringer frem mange gode følelser, men den gir også tid til ettertanke. Å tid til å kjenne et savn etter de som vi så gjerne skulle hatt sammen med oss også denne jula. 
I år har jeg endelig lyst til å feire jul igjen, å selv om savnet er der, gjør det godt å kunne pynte litt ekstra, å kose seg ilag med familie og venner.



Så jeg håper dere alle har en flott og fredfull Jul!
Ta vare på hverandre!
Å nyt dagene som de kommer!










Til sist ønsker jeg å dele en av de julesangene som jeg setter mest pris på. Denne sangen minner meg om den første jula jeg hadde på det stedet som skulle bli min hjemplass i voksen alder. Så den bringer absolutt frem en rekke gode følelser i meg :)








Ha en videre flott Jul!


-Kjempeklem fra Linda-












1 kommentar:

  1. Godt å høre julefreden har senket seg, og at julefeiringslysten er tilbake. Vi kjenner alle på savnet etter de vi ikke kan feire sammen med, enten de er gått bort, eller befinner seg på en annen plass i landet eller verden. For meg har denne julen mer enn på lenge bragt frem klumpen i halsen og savnet. Men, det er godt det også. Det betyr at jeg har og har hatt mennesker i livet mitt som jeg verdsetter høyt, og som jeg gjerne skulle delt mer tid sammen med.

    Ønsker dere alle en fortsatt fantastisk jul! Håper julesnøen legger seg, maten smaker og familie- og vennekos! :)

    God klem :)

    SvarSlett