onsdag 11. januar 2012

Vinterglede


Når lyset kommer tilbake, er det deilig å kunne gå ut å knipse litt bilder. Disse bildene er ikke tatt nå i år, men for 3 år siden.
Bildene viser fjæra som jeg mer eller mindre vokste opp i. Har bestandig satt veldig stor pris fjæra og havet,
og derfor har jeg tilbrakt mange timer der. 





Vi bor oppe i skogen nå, å savnet etter havet er STORT. Min store drøm i livet er derfor å kunne skaffe oss en hytte nærmest i fjærsteinan. I mellomtiden får jeg fortsette å knipse bilder, og drømme meg bort...


Ha en flott dag!



Klem fra Linda :0)










5 kommentarer:

  1. Fantastiske bilda, Linda!!! Wow - du er dyktig. :-)

    SvarSlett
  2. Bare en ting å si, nyyyyyyyyyyyyyyydelig. Klem

    SvarSlett
  3. Kjæmpefine bilda! :)
    Stor klæm ♥

    SvarSlett
  4. Takk ska dåkk ha! :0)
    Vinteren kain være fin og ;o)

    Klem tebake

    SvarSlett
  5. Hei Linda :) Takk for at du følger meg.. lenge siden giveaway, men nå er jeg innom! Masse herlige bilder, vakre vinterbilder! Ja vinteren kan være fin, men det er såååå lenge mellom vær gang det er slik ;p Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett