tirsdag 6. desember 2011

Rød jul






De siste to årene har jeg ikke hatt en eneste ting som har vært rød, å julegardinene har fått hvilt seg.


Men i år har jeg endelig fått tilbake lysten til å feire jul, å da var det naturlig for meg å ta frem det som er med på å skape den samme stemningen som jeg hadde før.
Eller forhåpentligvis noe av den. :)








Guttenes adventskalendere er i år en kurv som jeg fyller med pakker. 
Takk til snille bestemor som har pakket inn halvparten av pakkene!

Kjenner julegleden kommer sakte, men sikkert, så det blir nok å komme mer juleting på plass etterhvert. ;)



Ha en fin ettermiddag, å kos dere!

Klem fra Linda :)





2 kommentarer:

  1. Fint d blei.Har prøvd et år m hvitt men fikk så mange protester fra fam. at siden har det vært rødt. Ha ei flott advent. klem Ann

    SvarSlett
  2. Takk!
    E kje heilt fornøyd.. men sånn e eg.
    Må prøve litt, snu litt ruinnt, å så e det plutseli som det ska ;)
    Ha ei flott advent du og!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett