tirsdag 29. november 2011

Endelig...


Da var endelig ny sofaene på plass! Eller det har de faktisk vært i 1 uke nå, men har dessverre hatt feil med redigerings programmet, men HER er bildene. Er så fornøyd med de, og til og med min kjære har tatt sofaene inn i varmen :0) 





 Har ikke pynta så mye enda, men det kommer...

Puta er kjøpt i Tallinn, og er kjempefornøyd med den.










Mer å glede seg over:
Det jeg elsker med mørketiden som vi er inne i nå, er at jeg kan tenne alle lysene mine, å synes det er ekstra koselig å ta frem adventslys. Her er 2 av de som jeg har tatt frem.






Denne engelen fikk jeg av min kjære mormor til jul året før hun døde, så den har en hedersplass hos oss. Blir bestandig så varm i hjertet, og alle de gode minnene strømmer på...


Håper dere alle har en flott adventstid, å at dere klarer å nyte tiden sammen, tenke gjennom hva denne tiden kan være med på å skape av glede for små og store...
Å kanskje klare å legge bort stress og mas?

Uansett ønsker jeg dere dager fylt av gode ting.



Klemmer fra Linda  :0)












2 kommentarer:

  1. Så fint du har det hjemme hos deg/dere. Jeg liker utrolig godt stilen din. Og så må jeg si det er moro at du bor i Sørreisa, for jeg skal kanskje flytte dit selv om ikke lenge :-) Det er ikke hundre prosent bestemt, men det er mulig det skjer.

    Ha en riktig god natt:-)
    www.marinordvik.com

    SvarSlett
  2. Takk ska du ha! Koseli å høre. ;)
    Korr arti om du fløtte te vakre Sørreisa.
    Stortrives her, å d e en flott plass å vokse opp førr guttan mine.

    Ha en fortsatt fin adventstid!

    Klem fra meg :0)

    SvarSlett