tirsdag 15. november 2011

Spa-tur til Tallinn


For 1 år siden var jeg så heldig at jeg vant et reisegavekort i en fotokonkurranse.
Planene var mange om hva jeg skulle bruke det til, men tiden gikk, å plutselig holdt det på å gå ut!

Etter å ha vært "alenemamma" til 3 gutter i 1/2 års periode grunnet min samboers pendlig til arbeid, å etter å ha vært "jaktenke" i 1 måned på toppen av det hele, ble det fort klart at var det noe jeg trengte, så var det å reise på SPA.
Så sammen med en god venninne ble det til at vi denne helgen reiste til Tallinn.






Ingen av oss hadde vært her før, men fant fort utav det. Gamlebyen var vakker, å med litt tid tilovers ble rusla vi litt rundt, å jeg fikk tatt noen bilder. Så her er noen av bildene fra Tallinn.










Selv om det er november, var det heldigvis enda et og annet tre med blader. Vakkert!









Mange morsomme motiv var det også. Dette var et askebeger. For heldigvis hadde estlenderne også begynt å røyke ute...




 Benker var det også mange av, men siden vi hadde lagt opp til et maratonløp med 5-6 spabehandlinger, ble det heldigvis ikke tid til så mye vandring/shopping. 


Så benkene fikk stå i ro, å avslappinga tok vi i form av  manikyr, pedikyr, 
lava-stein massasje, ansiktsbehandlig, og ikke minst: sjokolade-wrap behandling! 


      FANTASTISK!   :0)






Kommer med flere bilder etterhvert.
Ha en fin dag!


Klem fra Linda  :0)












4 kommentarer:

  1. Oi, det hørtes deilig ut!
    Dettan førrtjænte du, vænnen! :-*

    SvarSlett
  2. Godt å se deg tilbake i skriveland, og med nye, flotte bilder vi kan hvile øynene på. En spa-tur virker slett ikke til å forakte, og sjokolade-spa må da være tingen for en søtmons som deg ;)

    Takk for at du deler opplevelsen og bildene med oss andre :)

    God klem

    SvarSlett
  3. Tallin er fantastisk sjarmerende. Høres ut som du absolutt fortjente turen.
    Velkommen som følger hos meg, stas.

    SvarSlett
  4. Takk ska dåkk ha!
    Ja, eg e kommen meg tellbake..
    Tell å fortsette å rydde hus :P
    Men samtidi e det litt koseli, førr no e det en skikkeli innsats førr å få kjellarn ferdi, å så bi det JULEVERKSTED der i år.

    Å, kjeinne eg faktisk glede meg te deinnan førjulstia!
    Å det e fleire år sia sist.

    Klem fra meg :)

    SvarSlett