onsdag 23. november 2011

Mens jeg venter...


Sukk!
I går kom sofaene, men i mangel av tilhenger, å sjåfør, fikk jeg ikke henta dem!  :o(
Å det kan se ut som det ikke blir før fredag.
Kjenner jeg ikke har tålmodighet til akkurat det.
Har venta, å håpa på ny sofa i flere år nå, å nå når den er parkert i en garasje bare noen få kilometer unna, kjenner jeg at det liker jeg IKKE.

Men mens dere venter på etter bilder, kan jeg vise litt av stua som den er nå:









Dette skapet var egentlig brunt da jeg fant det på et garasjesalg. Var en del jobb med å få det malt, men se hvor fint det ble...
Er kjempefornøyd med å få plassert middags- og kaffeserviset i stua.




Så var det bare å vente litt til, å håpe jeg får noen til å hjelpe meg å hente sofaene før fredag...




-Klem fra Linda-






3 kommentarer:

  1. Det kommer te å bi så fint i stua di! (Men du har det jo så trivelig uansett! ♥)
    Ska vi ha en kaffedate på onsdag?

    SvarSlett
  2. Så flott du har det i stua di...kjempekoselig :)
    Dumt at du ikkje har fått henta sofan din, men den som vente på nokka godt veit du....

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Takk ska dåkk ha!
    Eg ikkje bære veinte, eg klore snart oppætter dør'n i frustrasjon :P
    Men det bi nok vældi bra.

    Eg har innredd stua mange gång i haue, så då e det bære å håpe det bi bra.

    SvarSlett