fredag 2. mars 2012

Tror det blir en fargerik vår


Etter et ganske langt opphold med blogging er jeg nå delvis tilbake. Kjennes ut som jeg har ligget i dvale, å begynner å våkne litt mer til liv..
Å gradvis får jeg mer og mer lyst til å få litt farge inn i tilværelsen igjen.

Bare en ting å si:

DEILIG





På kjøkkenet har jeg valgt å kombinere den gammeldagse turkisfargen med rødt. For å få et mye sprekere uttrykk enn før når jeg hadde rosa sammen med turkis. RØDT er forresten blitt en gjennomgangsfarge i flere rom. 








Forelsket meg i denne radioen for flere måneder siden hos http://arbeidshuset.no/. Men hadde lovet meg selv å ikke investere i noe dyrt.

Så kom den på salg!
Å da kunne jeg ikke la være. 





Denne reinen bare måtte jeg ha.
Men problemet var at den var skinnende, og sølvfarget, å det passet liksom ikke helt inn.
Så da var det bare å ta på seg gode, varme klær, og stille seg opp ute på gårdsplassen for å lakke.

Synes den ble helt hærlig!
Fargen er nesten turkis, og sprayboksen er kjøpt hos Kem.
En nettbutikk som virkelig er å anbefale. Har utrulig mange spennende farger å velge mellom. Å nesten alt kan jo lakkes.. 





Kjenner det er deilig at våren kommer om litt..
Ja, lyset er iallefall tilbake, og med det kommer lysten til forandring også..
Så forhåpentligvis vil kroppen være mer medgjørlig slik at jeg kan få gjort noe med all kreativiteten som formelig bobler inni meg.

Vi får se..


I mellomtiden, ha en flott helg!
Her starter vinterferien for guttene, så vi blir nok mye ute med skigåing, og bålkos.












2 kommentarer:

  1. Nydelige småe fargeklatter. Elsker sånne stilleben. Kos dæ. klem og go vinterferie.

    SvarSlett
  2. Takk ska du ha!

    Hoill på me et lite prosjekt som ska få kle stua.
    Glede meg te å bi færdi, sånn at d bi en "rød tråd" gjønna romman.

    Klæm :0)

    SvarSlett