onsdag 21. mars 2012

Litt mer farge

Hei igjen  :0)

Nå er det lenge siden jeg la ut et nytt innlegg, men piffen gikk liksom litt utav meg. Den siste tiden har vært hektisk med håndball, skirenn, litt mer håndball (slik blir det vel når en har 2 gutter som spiller), skirenn, møter her og der, og på toppen av det en ganske så syk lillebror som har vært så uheldig å fått lungebetennelse. Så nå går dagene på å prøve å få han på føttene igjen. 

Men før alt dette var jeg å dukket inn i et av mor sine skap, for å lete etter skatter. Og dem var det mange av. Jeg har som tidligere nevnt fått et behov for å få litt farger rundt meg, og var på jakt etter noen stoffer som jeg kunne sy meg noen friske puter av. Og jeg fant!

Så her er et foreløpig resultat av den skattejakten.

Bare en ting å si, DEILIG med farger!  :0)



 Denne vasen kan også brukes som lysestake. Ble kjempefornøyd da jeg fant den på brukthandelen, å det beste var prisen; hele 8,-

En liten lampeskjerm ble det også  :0)





Litt for denne gang, håper jeg finner mer inspirasjon etterhvert.
Ha en flott vårdag!

Solen skinner, å selv om det er ganske kaldt her i nord, er det bare utrulig flott ute.









1 kommentar:

  1. Kor fint. Flotte puter og skjerm. D eikkje mye farga som skal til før man blir gla. Ha ei strålende helg. klem

    SvarSlett