mandag 24. oktober 2011

Sommerstemning


Huff, nå har jeg skikkelig prestasjonsangst siden min gode venninne, Weronica har delt linken til bloggen min på facebook...
Dermed måtte jeg bare hive meg rundt , lage et et innlegg, og publisere..
Siden vinteren står for døra, og jeg ikke er helt der, fant jeg ut at jeg skulle vise litt sommerstemning til dere.


På slutten av sommeren var jeg på loppemarked og fant denne nydelige barne skuvsengen.
Siden det er ganske fullt inne, fant jeg ut at jeg hadde lyst til å lage meg en kosekrok ute.



Denne ble flittig bruk til både lesestunder, men og av minstemann som lekte med figurene sine der.


Sukk, sommeren er definitivt over, og vi har hatt den første frostnatten i natt. Kan ikke si jeg gleder meg til vinteren, men slik dagen er idag med et nydelig solskinn, klarer jeg å fortrenge det faktum at det er 7 - 8 måneder til jeg kan sette ut sengen igjen.



Ha en fin helg!
-Klem fra Linda-





5 kommentarer:

  1. Koselig krok på varandan det der :) Har selv en slik barneseng som jeg brukte da guttongen var liten. Den ble leget av min oldefar og var opprinnelig en ekteseng for mine oldeforeldre. Men den senga kunne trekkes ut i bredden ikke i lengden.

    Håper du trives som blogger og ser fram til mange flotte innlegg fra deg.

    Ha en flott lørdag :)

    SvarSlett
  2. Takk førr koseli tellbakemelding!
    E jo vældi fersk i dettan gamet, så det bi no å prøve å gjøre sett beste ;o)

    Syns det e arti, å bi nok bedre ætterkvært...

    Ha en flott lørdag, du og! :0)

    SvarSlett
  3. Åh, du har det jo så fint!! :)
    Glede mæ te seine sommarkvelda der te neste år! :)

    Klæm!

    SvarSlett
  4. Takk, Aileen! :)
    Åh, sku ønske det nærma seg sommar :(

    Klæm :*

    SvarSlett
  5. Hvor er den seng bare sød.
    Og sikken en lækker veranda i har, her gad jeg godt hygge mig om sommeren.

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlett