mandag 24. oktober 2011

Høststemning

Etter første frostnatt fikk vi en dag med nydelig solskinn, og jeg måtte ut å knipse bilder av de siste standhaftige blomstene i bedet mitt. 


 Rim kan være nydelig å se på, men det er litt vemodig at snart skal alt dette ligge under et lag med snø. Får bare håpe på en vinter med lite av den sorten, å ikke 2,5 meter som i 1997/98.


Jeg har dessverre ikke kommet meg så mye ut tidligere i høst, og det har derfor ikke blitt så mange bilder som kan vise den fantastiske høsten som vi har hatt, men et og annet bilde vil jeg nok kunne publisere.



Etterhvert vil jeg legge ut bilder av inngangspartiet vårt. Etter å ha tatt ned blomsterkassene ble det litt snaut på trappa, og jeg måtte fylle den med noe annet. Men slik er det med denne årstiden, alt blir liksom litt tomt etter å gjort seg klar for å ta imot vinteren.


Men en positiv ting kommer jo utav det, å det er at da må man snu litt rundt på ting, og prøve å skape en ny, koselig atmosfære.





Ha en fin dag!





Klem fra Linda



3 kommentarer:

  1. Flotte bilder!
    Så sant som du sier, det blir litt tomt ute når en tar inn all hagepynten.. Jeg har enda litt stående på trappa, blir ikke satt bort før snøen kommer. Prøver å holde på sommer følelsen :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  2. Takk ska du ha!

    Hver årstid har sin sjarm, men kunne nok klart meg uten vinteren ;o)

    *Klem*
    -Linda-

    SvarSlett
  3. Ja, da bor du jo i rett landsdel, om du kunne klart deg uten vinteren ;)
    Nydelige bilder, og det gir meg akkurat den rette høststemningen på denne årstiden. Tenk, så fantastisk vakkert landet vårt er nå i den deilige høstskruden!

    Klem :)

    SvarSlett